Resan i bilder del 1.

Godmorgon :)

Jag anlände till Paulina nu vi 8-tiden. Hon ligger fortfarande i sängen och pallar inte gå upp, så jag passar på att visa lite bilder från resan på Mallorca:


På väg att gå på planet. Jenny, Karl-Henrik, mamma och Jonna.


Utsikten från flygplanet.


Karl-Henriks och min plats ;)


Samma kväll som vi kom. Utsikten från balkongen.


Första dagen vid poolen, jag och älskling.


En morgon gick jag upp tidigare än vanligt och satt på stranden och kollade på soluppgången :)


Sjukt fint!


Jenny och jag åke den där ringen efter båt, fy jägarn vad det gick :D


Från rummet.

Klockan 11 ska vi till Åhus, Paulina ska till läkaren, sedan åker vi in till stan och påbörjar vårt projektarbete. Ikväll sover vi hos mig. Ha en bra dag, så hörs vi senare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0