ULLARED!

Då så, då var det bara att pallra sig upp tjugo över 4 i morse. Bilen skulle rullat vid 5, men vi lyckades väl inte riktigt komma iväg förrän halv 6. Klockan 8 var vi där, då de öppnade. Sedan gick vi väl ut vid middag, käkade och tittade i diverse affärer som ligger runt om. Blev väl en del inhandlat, dock insåg jag att jag mest hade handlat till alla andra och inte till mig själv!

Klockan 8 i morse..


Mammas och Manges vagn fylldes ganska snabbt ;)


Blev ganska trött, framförallt i min rygg, så jag pausade
uppe på kundvagnen i väntan på att mamma skulle bli klar!


Provade ett par skor på Scorett-outleten. Kändes som om jag hade pippilångstrump-fötter, 
men jag gillade de. Dessvärre blev det inget köp ..


Efter halva vägen stannade vi för att tanka. Då passade jag på att gå in och köpa 
en övningskörnings-skylt, så körde jag BMW:n hem ;)

Kommentarer
Postat av: BloggPilla

du skulle köpt skorna och jag ångrar som attan att jag inte tog stövlarna:(

2008-09-29 @ 19:32:46
URL: http://[email protected]
Postat av: Therese

ojojoj, Josse kör BMW ;) jag var också ute och gjorde vägarna osäkra idag :D

2008-09-29 @ 20:45:29
URL: http://tessother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0