Want this so bad

Hej allihopa! Ursäkta att jag inte uppdaterat så bra de senaste dagarna. Har varit sena dagar i skolan och diverse ärende efter. Igår hann jag nästan inte komma hem förrän jag åkte vidare med Karl-Henrik. Träffade några av hans killkompisar och lirade lite volleyboll, kul sport det där. Sedan sov jag hos honom. Idag gick i skolan till halv 4 ungefär. Efter det gick jag och Paulina på stan (det är vi bäst på!), blev därför lite shopping idag. En väska, leggings och ett par välbehövliga jeans. Efter det mötte vi upp mamma för en spännande sak, som jag inte kommer berätta ännu, förrän det i så fall blir aktuellt. Men vi får se hur det blir med den saken! 

Detta sena inlägg beror också på att när jag kom hem fick jag några hugg i magen och i ryggen som jag inte alls kan förklara. Något så fruktansvärt ont gjorde det i alla fall. Fick en värktablett och låg med en värmd ris-kudde på mig, men det hjälpte inte. Nu har det nästan släppt i alla fall. Känns ytterst lite fortfarande. Jätteobehagligt var det och jag hoppas verkligen inte att det kommer tillbaka!







Provade jeansen häromdagen men köpte dem idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0