Sömn-sjuk?

Hej! Jag tror att jag har drabbats av någon slags sömn-sjuka (om det nu finns?) Vet inte när jag var såhär trött senast och i flera dagar dessutom? I måndags och tisdags försov jag mig. Jag kom visserligen i tid till skolan ändå, men med en halvtimmes marginal att göra vid mig och packa innan pappa körde. Jag brukar aldrig försova mig annars! Sedan är jag trött hela dagarna. Idag åkte jag hem till Jonna för att hämta min dator. När jag kom dit lade jag mig direkt i hennes fåtölj och somnade innan pappa kom och hämtade mig 30 minuter senare. Fattar ingenting och jag orkar inte ta tag i något. Jag hade planerat att åka till mamma i dagarna, men jag är helt slut när jag kommer hem. Kan man anställa en "packare" som kan komma och packa alla min saker? 


En annan sak är att våran skolmat borde vara förbjuden. 8/10 gånger är den riktigt motbjudande. Vill de då att man ska klara sig på fil en hel dag? Nej, för det gör man inte. Istället får man slösa en massa pengar på att äta i stan! 

Idag var en av de dagarna, så för att klara av en skoldag från 8-16, käkade jag och Paulina på Darins.



Jag åt tonfisk-sallad med tsatsiki och Paulina åt en varm macka 
med ost och skinka.

Kommentarer
Postat av: Soffipropp

Usch sånt är skitjobbigt då man ständigt är trött. Med risk att låta eom en tjatig mamma; har du funderat att kolla ditt järnvärde??



Kram gums!

2008-09-24 @ 18:36:57
Postat av: jonna

MMM:) ser riktigt smarigt ut!! Håller med dig det är nog någon sorts epedim eller vad det heter som går är med sanslöst tött... kiss kiss

2008-09-24 @ 19:25:45
Postat av: jonna

Du förresten kom på en sak jag skulle säga till dig. Vill nog skaffa en blogg men innan du fixaar en mååste du visa mig hur man gör hahaha:P

2008-09-24 @ 19:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0