Skolfoto!

Godmorgon på er :) Hann dessvärre inte blogga igår. Gick i skolan till lite i fyra, åkte bussen halvvägs hem, blev upplockad av Karl-Henrik, åkte hem till mig o packade i 190, sedan vidare hem till honom där jag sedan sov inatt.

Har ett par bilder från igår som jag tänker visa er senare idag. Vi tog nämligen skolkatalogs-foto och eftersom det är sista året för oss nu, var vi ju självklart utklädda. Men vi fick inte reda på att vi skulle fotograferas förrän två dagar innan, så vi hann aldrig träffa hela klassen och bestämma vad vi skulle vara. Så vi dansare sprang runt som yra höns, bland danssalens alla kläder, en timme innan och tog på oss allt vi kunde hitta, haha. Riktigt kul.

Nu börjar jag snart, ska ha min första lektion för dagen som är dans. Så vi hörs senare! Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0