Shopping / Körskolan

Rubriken beskriver nog till största del min dag. Åkte in till stan, var inne ungefär vid halv ett. Gick runder i diverse affärer och tittade. Det är så skönt att gå själv i stan, veta att man enbart har sig själv att tänka på. (Dock gillar jag att gå med andra och få smakråd osv, men ibland behöver man lite tid för sig själv). Fick med mig ett par jeans och ett par välbehövliga skor hem. Klockan 3 var det dags för körlektion, idag var det motorväg&landsväg som gällde. Det gick bra, bokade även halkkörningen idag. Sakta men säkert ..

Dessa Bondelid-jeansen från JC köpte jag på rean!


Provade även dessa Diesel-jeansen. Dessvärre blev det inget köp. 
Vad tycker ni, borde jag köpt dem?

Skorna visar jag senare. Nu ska jag gå och sätta mig framför tv:n, för om en halvtimme börjar Top Model!



Kommentarer
Postat av: Soffi

Snygga jeans!!!

2008-09-30 @ 21:29:26
Postat av: katja

jag tycker du borde köpt diesel jeansen dom var jätte fina :)!

2008-10-05 @ 16:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0