No hot-chocolate!

Top Model är nu mer spännande än någonsin, kan bero på att efter nästa utröstning är det final! Ikväll var där ingen självklar person som jag gissade skulle åka ut, däremot gissade jag rätt på vilka som skulle stå som de två sämsta denna gången. 



Efter Top Model tänkte jag göra lite varm choklad till mig själv, riktigt sugen på det eftersom jag även gått och blivit förkyld! Men mjölken vart slut!! Så det fick bli Cola light framför näst sista avsnittet av Främmande fågel!

I morgon börjar skolan igen efter en härlig "lång-helg". Klockan 8 börjar jag och slutar halv 4. Därefter ska jag direkt hem, då Karl-Henrik kommer till mig i morgon :) Vi ska bänka oss framför Prisonbreak säsong 3, som jag köpte när jag var i Ullared (jag vet att säkert många av er redan laddat ner och sett de avsnitten och säkert många fler. Men jag tycker det är roligare att ha hela boxen och sedan sträck-titta på den, än att klödda med att ladda ner avsnitt för avsnitt och greja).

Nu ska jag gå och duscha, sedan slänga mig i min skööööna säng. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0