Mitt liv är kaos!


Hörreni, det känns som att mitt liv är ett stort kaos för tillfället. 1000 saker som ska fixas, läxa hit och dit, skolschema som är så jäkla dåligt rent ut sagt! Hur kan man tillexempel schemalägga två lektioner samtidigt? Nej just nu vill jag bara springa ut någonstans och skrika så högt jag bara kan!

Ser mest fram emot helgen nu känner jag. På fredag ska jag och Karl-Henrik hem till min storasyster och hennes sambo och äta mat och bara umgås. På lördag åker vi till Danmark allihopa och med lillasyster och två bröder med deras familjer. Ska bli urtrevligt att träffa allihopa :)

Nu ska jag ner och äta lite mat, sedan ska jag sätta mig vid den andra datorn och skriva rent vår projektplan.

Min enkla outfit idag bestod av jeans från Vero Moda, lång tröja Gina Tricot och väska ifrån Cubus.

Kommentarer
Postat av: Soffipropp

"Kaos har att göra med oförutsägbarhet. Begreppet härstammar från det antika Greklands ord för "rymd" och som genom missförstånd av tidig kristen användning av ordet fick betydelsen "oordnig"." Mitt liv till 90%= oordning.....

2008-09-18 @ 13:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0