Min helg!

Fredagen blev väl inte helt som planerat. Karl-Henrik blev sjuk så han kunde dessvärre inte följa med hem till Jonna och Johan på middag och allt som vi hade planerat. Därför blev det spontant att jag åkte hem till Tessan på förfest med henne, Mik, Maggan, Elna och Jessica. Därefter var det Grand som gällde och jag hade hur kul som helst! (Bilder från kvällen får ni vid ett senare tillfälle när jag har lyckats få tag på dem ;)


Igår, förutom att Karl-Henrik inte följde med, så gick allt enligt planerna. Vi tog tåget till Danmark och Tivoli, åkte karuseller, umgicks och jag hade hur trevligt som helst! Det var kul att träffas allihopa på samma gång dessutom, då det kan vara lite svårt vid sådana här tillfälle annars. Jag och Jenny bor i Tollarp, Jonna o Johan i Kristianstad, Henke i Degeberga, Danne och Malin i Göteborg, Stoffe Sofia Engla och Carl-Philip just nu i Karlskrona men annars i Norrland :p Haha. Så det var kul! (Bilder från igår kommer även de när jag har fått tag på dem)


Nu ska jag gå och duscha hade jag tänkt, sedan ska jag jobba vid 3 tiden.


Kommentarer
Postat av: Soffipropp

Gör nu ett blogg försök...

2008-09-22 @ 07:39:49
URL: http://frunordholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0