Jag blev påkörd!

Hallå, är ni med mig fortfarande? Okej skämtosido, den största andledningen till att det har varit lite tomt på bloggen de senaste dagarna, både inlägg och bilder, beror på att jag glömde min dator hos min syster efter att vi kom hem från Danmark i lördags. Förhoppningsvis kan jag hämta den idag, så då blir det andra bullar ;)

Igår då. Gick väl bra på körlektionen, förutom en sak. Jag blev påkörd av en annan bil som skulle backa ut!! Jag hade stannat bilen för jag märkte att hon fortsatte att backa ut trots att vi kom. Men hon bara backade rakt ut. Min körlärare fick gå ut och prata med henne och ta hennes nummer och sådär och då lägger hon av en sån underbar kommentar: "Jag kör alltid här på morgonen och det brukar aldrig komma några bilar då". Haha nej, men du har inte tänkt på att kolla i speglarna i alla fall för att vara på den säkra sidan? :p

Aja, ny dag nya tag, nu börjar jag min första lektion för dagen. Ha en bra dag allihopa!


Kommentarer
Postat av: jonna

HAHAHA:) skojar du haha what a lady. Hade johan åkt med hade hans första kommentar varit "kärringar ska inte köra bil, det har jag ju sagt"!!

Tur att det inte var värre eller att någon skadades.

love you sis

2008-09-24 @ 19:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0