Favoritklänningen?

Hej Guys! Enbart tråkiga lektioner idag, men jag överlevde det. Köpte studentpass och biljett till första 3:3 idag (fest för allt studenter). Just nu sitter jag och kollar lite på tv med pappa och Karl-Henrik :)

I morgon har jag två lektioner matte och webdesign. Den sistnämnda lektionen är den bästa på hela veckan, så det är ju tur att det även är veckans sista. Efter skolan följer Paulina med mig hem, därefter blir det förfest i stan och vidare utgång till Grand. Kommer blir hur najs som helst! Dock är frågan vad man ska ha på sig? Det är så svårt att välja dels för att det är kallt ute och fruktansvärt varmt på dansgolvet. Men det löser väl sig. Kanske klänningen jag köpte i Göteborg i somras? Äh, får fundera till i morgon. Godkväll!

Min favorit-klänning, köpt i Göteborg i somras..

Kommentarer
Postat av: Soffipropp

Sjukt sexig bild med jeansen vid fotknölarna!



Vad händer i helgen??



Kram

2008-09-26 @ 11:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0