Eviga söndag.

Så, då var det söndag igen. Gick bra på jobbet igår, men man märker hur snabbt man glömmer om man inte har jobbat på ett tag. Karl-Henrik och hans familj hade kräftskiva igår som jag dessvärre inte kunde komma på då jag jobbade. Men efter att han hade varit där och skjutsat hem diverse släkt, kom han till mig vid halv 2 i natt. Det var efterlängtat eftersom vi knappt träffats på en hel vecka! 

Idag blir det som sagt åter jobb. Det värsta med att jobba på söndagarna är att man ska upp till skolan dagen efter. Vi stänger vid 22 och därför kommer man ju inte därifrån förrän kvart över ungefär. Sen ska man komma hem och försöka varva ner och lägga sig i vettig tid. Men det funkar aldrig. Jag ligger och vänder och vrider mig och somnar inte förrän klockan oftast är natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0