Efter "hårda" nätter:

Ser mina fötter ut såhär:                            (kanske inte syns så bra på bilden men..)

Skoskav och blåser kallas det. Har plåster lite här&var. Efter förra fredagen hade jag inte nådiga skoskav och de hade inte försvunnit helt tills igår då det var dags för utgång i klackskor igen! Men det var helt klart värt det, för jag hade en sjuhundansbra kväll! Mycket känt folk, dans, popcorn hos grannarna (berättar mer om det sen), sång och skratt!

Anledningen till att jag inte har bilder från diverse ställe jag varit på det senaste, är för att min kamera är urladdad och jag har inte tänkt på att ladda den. Så det ska jag ta tag i idag. Måste även försöka få tag på bilderna sen Danmark, igår osv.

Idag då? Lördag, skönt. Ska träffa Karl-Henrik någon gång (även han var ute igår). Är sugen på att åka iväg någonstans, men vi får se hur det blir helt enkelt. Känns även underbart bra att veta att jag har  en "lång-helg" framför mig. På måndag och tisdag har vi studiedagar. Måndagen är redan planerad. Jag åker med familjen till GeKås i Ullared ;)

Kommentarer
Postat av: Soffi

Lyckos som ska till Ullared! Jag har faktiskt aldrig varit där... Vem ska du med- mamma eller pappa??

2008-09-27 @ 18:38:56
Postat av: Elin

Haha, samma här, nedrans shoeshave;)Och du, ´för att svara på din kommentar hos mig; jag hoppas verkligen att vi ses snart. PÖSS

2008-09-28 @ 11:16:28
URL: http://malapicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0