Det var på håret!

Fick ett sms från en klasskompis att vår första lektion är inställd. Det var på håret, för jag skulle nästan precis ta mig till bussen och åka in till stan. Annars har min morgon varit stressig, jäkla tidsoptimist som jag (alltid) är! När jag skulle föna håret så började det med en gång att ryka (!!) från fönen, blev fan livrädd. Jag visste att den inte var helt 100, men inte att det skulle ryka om man satte igång den. Så det skulle inte förvåna mig om den sprängs där nere nu.

Just nu håller jag även på att ringa 767 gånger till min tandläkare då min tandställning har gått sönder på två ställe, men det tutar ju bara upptaget hela tiden! Så vi får väl se hur det blir med den saken. Godmorgon!

Kommentarer
Postat av: BloggPilla

Är du inte rädd att du skrämmer iväg dina läsare med bilder på mig:) Fina bilder från Mallis. Saknar dig jättemycket kram

2008-09-15 @ 12:36:17
URL: http://[email protected]
Postat av: Elin

HAHA, jag dööör.

2008-09-15 @ 18:32:21
URL: http://malapicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0