Leopard på vift!

Idag efter skolan mötte jag upp min kompis Emma. Följde med henne på ett ärende till hennes skola sedan åkte vi in till stan för att fika lite (i väntan på att vår buss skulle gå!). Vi hann även med att gå i ett par affärer, så jag köpte en lång t-shirt (leopard-mönstrad) och en (fusk!)päls-halsduk. Det sjuka var bara att innan när vi fikade berättade Emma för mig att när hon en dag hade köpt en klänning i stan och sedan skulle ta bussen hem, så glömde hon påsen på bussen och fick efter diverse samtal till slut tillbaka påsen med klänningen i. Vad tror ni då jag gör? Jo, glömmer min påse med plaggen på resecentrum! Fick lite smått panik på bussen. Ringde min snälla kompis Therese (som bor inne i stan) och frågar om hon kunde rusa ner till rese för att se om den var kvar. Så efter några minuter fick jag ett sms av henne: "Jag har den :)". Jäkla klantskalle är vad jag är!

Kommentarer
Postat av: Therese

en klantskalle är vad du är jag och snäll är vad jag är ja :D haha

2008-10-16 @ 23:44:32
URL: http://tessother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0