Heta arbeten!

Ny vecka, nya tag! Efter bus i Karlskrona och mys med pojkvännen var det inte helt lätt att gå upp idag. Så det var ganska skönt att vi inte började förrän 9.20. Vi började med ett studiebesök på brandstationen i morse. Faktiskt väldigt givande så vi kom fram till att det både hade varit roligt och bra med fler studiebesök på andra ställen. (Vi ska ev. besöka tingsrätten nu också).
Jag har även hunnit med ett besök hos tandläkaren idag, herregud vilken befrielse! Jag har nämligen blivit av med en "bit-skena" som jag har haft i gommen nu i nästan ett halv år. (De som har haft det vet vad jag menar med befrielse!)
Nu väntar jag på att min sista och längsta lektion för dagen ska börja!

Annars så ser den här veckan ut att innehålla sena kvällar i skolan, dans på gymnasiemässan, praktisk dansföreläsning med Skånes Dansteater osv. I helgen blir det jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0