Hälsning från Götet!

Herregud vad dålig uppdatering det har varit på senaste. Men det har hänt väldigt mycket på så kort tid!

Magnus pappa dog häromdagen, så orättvist :( Därför kom mina halvbrödrar, Stoffe & Danne, ner från Karlskrona respektive Göteborg. Så igår när Danne och Malin skulle åka hem till Götet igen så spontant följde jag med dem hem. Hur kul och trevligt som helst! Så idag har jag och Danne gått på stan, fikat, shoppat och lunchat med Malin på hennes jobb. Det har varit en urhärlig dag!

Dessutom blev jag uppdaterad från Skåne. DET SNÖAR! Herregud, hur är det möjligt? Det är ju inte ens november! (okej imorgon visserligen, men ändå). Galet!



1. Danne & Malin på luchen, på hennes jobb. 2. Observera att jag åt sushi för första gången i mitt liv. Det var inte äckligt, men det var inte en världshit. Så ja, jag skulle nog kunna tänka mig att smaka det igen.


3.Efter lite shopping, så satte vi oss och fikade. 4. Danne fick hemleverans imorse med sina nya röda converse. Han klickade hem de sprillans nya från Tradera för cirkus 350 kr (inklusive frakt!).

Nu ska vi stax äta mat, så jag antar att vi hörs nästa gång när jag är i Skåne igen! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Soffi

De skorna bara osade Sofia. Vill ha!!!

2008-10-30 @ 20:30:12
Postat av: Elin

Suchi? Haha gumman<3 Sushi ;)

2008-10-31 @ 11:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0