Fredag hela veckan!

Äntligen fredag hörrnI! Har min sista lektion för den här veckan just nu, skönt.

Har inte lagt ner så mycket tid på bloggen på sistone, har helt enkelt haft mycket i skolan och sovit några dagar hos min pojkvän (där jag dessvärre inte kan blogga ifrån). Men nästa vecka (i helgen kanske t.o.m) är det nya tag, då kommer ni få en uppdaterad blogg!

Ikväll ska jag nog hem till Karl-Henrik för han skulle hjälpa sina föräldrar med att riva ett tag och sätta upp nya takpannor eller vad det var ( ni vet, han är den enda Byggare Bob i familjen ), så jag får väl hjälpa honom eller något :p Sedan sover jag nog där. Söndag tror vi att det blir en tripp till Karlskrona, till brodern och hans familj :)

Kommentarer
Postat av: Soffi

Ja, det är ju till oss!! Jihooo, som Engla uttryckte det!

2008-10-10 @ 21:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0