En rosa tack!

Hej Bloggen! Jag har ju inte varit hos pappa nu på tre veckor, så det var kul att komma hit :) Han har bytt bredband men har inte fått det till att fungera (som jag skrev i förra inlägget). Jag säger bara: Det krävs kvinnor för sånt där, nej men skämtosido, jag kom i alla fall på hur man skulle göra. Så nu har vi internet igen. Som dessutom är way faster!

Just för tillfället håller jag på att packa upp diverse väskor med alla mina kläder, så bilder från helgen, outfits och inköp får ni senare. Men jag kan ju faktiskt passa på att berätta att jag äntligen har köpt en ny mobil! Och jag verkligen älskar den, den passar mig perfekt. Pricken över i:et är att den dessutom är rosa. Fab!








Kommentarer
Postat av: Magdalena

Åh, vad läcker! :D

2008-11-03 @ 19:26:27
URL: http://magdalenanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0