Lunds universitet!

Hej, säger en otroligt trött Josefine! Inatt sov Paulina här då vi skulle upp tidigt imorse för att åka till Lunds universitet med skolan. Bussen utgick från stan, men eftersom kära Tollarp ligger ca. 20 minuter längre på vägen (bussen stannade även där) så passade hon på att sova hos mig. Kul! 

När vi kom dit fick vi reda på att det ända som var obligatoriskt var en liten föreläsning i aulan. Sedan var det tänkt att vi skulle välja ut några föreläsningar och gå och lyssna på dem. Fanns dock ingen som tilltalade oss och förmodligen inte så många av de andra heller, eftersom de flesta gick på stan och åkte till NovaLund. Vi fick ju inte reda på att det inte var obligatoriskt förrän vi kom dit så .. Men jag och Paulina har haft en urbra dag. Dock föll det en trötthets-epidemi över oss imorse som har följt med oss hela dagen. Herregud vad trötta vi har vart! 

Så när jag kom hem så gick jag och la mig en stund, så jag har dessvärre inte tagit några kort på det jag inhandlade idag. Åh shit, dessutom tror jag att min kamera är urladdad!! Nej om man skulle ta och sova lite till .......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0