Snoppen reser sig när det är varmt!

25 grader och sol, man tackar! Dessutom är det fredag och och jag slutade skolan redan vid halv 1. Kan ju knappt bli bättre. När jag kom hem gick jag ut och solade en stund och åt en "tryck-upp-glass" (som jag kallar det). Isglass är det bästa när det är varmt!

Här är dessutom beviset på att det är varmt ute, vår snygga termometer! Ja, ni fattar väl själv hur den fungerar. Den reser sig helt enkelt när det är varmt och tvärtom! (Det är ett speciellt träslag, som jag inte kommer på vilket det är nu, som gör att det fungerar). Smart!
.image279

Ikväll ska jag träffa Karl-Henrik. Har inte riktigt bestämt vad vi ska hitta på ännu. Men i morgon ska jag följa med han och hans bror och fiska och så, sen är det kalas på kvällen för Henkes föräldrar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0