Räkna steg.

Sitter just nu framför tv:n och halvkollar/lyssnar på eurovision, måste säga att jag inte är speciellt intresserad. Den svenska är kul, men det det här, hallå! Det ända som är roligt, är att veta om Charlotte går vidare, det är väl det jag sitter och väntar på antar jag. Man vet ju ändå hur det kommer bli sen. Grannländerna röstar på varandra och så har någon dålig låt, återigen, vunnit!

Gick en väldigt lång runda med Elin ikväll och gud så skönt det var. Som vi sa, hade det varit lite intressant att veta hur långt det var? Kanske ska köpa en stegräknare som mäter sträckor och kalorier.. 

                                                           

Nej, nu måste jag gå ner och duscha innan jag ska gå och lägga mig. Godnatt godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0