Myskväll.

Hej, nu är det redan måndagkväll. Haft fullt upp i helgen och åkte som sagt hem till Karl-Henrik igår så därför har det inte blivit mycket bloggande. Ska skärpa mig i veckan jag lovar! (Kommer ju även fler bilder från helgen, så håll utkik).

Tränade imorse på gymmet innan skolan. Blev inte någon lång runda, men bättre än inget! En lektion, sedan håltimme i 3 timmar. Jag och Paulina lunchade på stan (jag har blivit av med mitt matkort, hittar inte det någonstans!), sedan gick vi en runda på stan. Köpte födelsedag-present till Karl-Henrik. Han fyller inte år förrän den 16/6, så i år var jag i god tid :p Hade sedan en lektion till och efter den tog jag bussen mot Tollarp. Fick då sms från Elin som kände för en myskväll, så why not? Så här sitter jag, hemma  hos henne, hej och hå :) Trevlans!


Haha hittade denna gamla bilden på Elins data. Visst var vi söta? Haha.

Kommentarer
Postat av: therese

jag ser fram emot bilderna från helgen blink blink hahaha

2008-05-26 @ 22:58:59
URL: http://tessother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0