Kanonhelg!

Åh vilken underbar helg! (därav dåligt bloggande, har helt enkelt inte haft tid). I fredags grillade vi hemma och spelade kort på baksidan, hur mysigt som helst. Igår åkte vi med morfar till Åhus där vi träffade Karl-Henriks bror, för de två skulle fiska. Jag passade givetvis på att sola lite, hur varmt och skönt som helst! Dock var det iskallt i vattnet. På kvällen var det kalas för Henkes föräldrar, grillning och kubbspel och en runda till Nils senare. 

Imorse gick jag ner och gjorde frukost och tog Henke med mig ut till studsmattan/solen. Efter en stund kom Henkes bror och hämtade oss för ännu en dag på stranden! Efter fisketuren åkte vi till Henkes äldsta bror jag hjälpte de att riva lite i deras nya hus. Underbar helg! Godnatt!

image280

image281

image282

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0