Janne "Loffe" Karlsson!

Hej, körlektionen gick bra. Fast jag har haft ont i huvudet hela dagen. Jobbigt. Efter körlektionen gick jag och bytte min ring och därefter mötte jag upp min syster och hennes kompis i stan. Gick förbi nyöppnade Forex och fick rosor, pennor, godis och gud vet allt. Dessutom var Janne "Loffe" Karlsson där för invigningens skull. Inte någon större merit att ha träffat honom kanske, men jag gillar honom. Han är cool. Lika crazy (?) som jag och Emma (min systers kompis) är, gick vi givetvis fram och fick en autograf av honom. (Vi var väl typ de ända som gjorde det, 20 & 18 år. Tjena!) Men vi skäms inte för det ;) Vi ser det som en kul grej! Luchade även med de innan jag tog bussen hem. Och nu är jag hemma, fortfarande huvudvärk och trött. Men måste försöka skriva lite på mitt arbete nu. 

image291




Kommentarer
Postat av: Emily

Haha han är ju rolig :)

2008-05-15 @ 11:30:56
URL: http://verystylish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0