Dåligt bloggande.

Sorry för dåligt bloggande de senaste dagarna. Det har hänt mycket på sistone som har tagit upp så mycket av tiden.

I tisdags var det ju som sagt föreställning med skolan på Teatern. Gick faktiskt väldigt bra, och det var roligt att dansa där eftersom jag aldrig har gjort det förrut. Valborg blev bra, grillning och så hemma hos Therese och sedan vidare på en annan fest. Sedan åkte jag och Frida in till stan och sedan vidare till Degeberga / Stugbyn. Så det blev inte mycket sovande den dagen. Så det tog jag och min kära pojkvän igen igår. Tror vi sov från och till "hela" dagen. ;) Idag har jag och pappa varit och gjort lite ärende och varit och hälsat på farfar. Om en stund kommer Karl-Henrik hit och sedan ska vi på kalas till min morbor. Och i morgon och söndag blir det jobb för min del!

Nu måste jag gå och göra vid mig lite. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0