Dagens!

Hej! Idag har det varit en skön dag i skolan, två lektioner. Precis lagom! Dock hade vi en lång håltimme mellan lektionerna så jag och Paulina lunchade på stan och sedan blev det en shoppingrunda. (Visar bilder på allt sen).

Idag hann jag faktiskt med att ta en dagens innan dansen (brukar nämligen ha danslektion sist i skolan varje dag så då tänker man inte på att fota innan de åker av för dagen!) men såhär såg jag ut idag:
image283
Vit skjorta - H&M herr
Leggins - Monki
Sjal - Accent by Wedins (nyinköpt för idag)

Kommentarer
Postat av: emmiiiis

fan va du handlar kvinna!!! :D också saknar jag dig,

2008-05-12 @ 19:24:48
Postat av: paulina

du glömde att skarfsen va ny haha

2008-05-12 @ 19:28:57
URL: http://paulinaerikssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0