Väder & vind

Hej :)

Måste inleda med att säga att jag inte riktigt förstår mig på det svenska klimatet! Igår på morgonen / dagen var det sol men ganska kallt och blåsigt. När jag skulle ta bussen hem från skolan började det dimpa ner snöblandat regn. Sen senare på kvällen började det snöa ännu mer så det la sig på marken. Imorse när jag skulle cykla till bussen var det frost ute men klarblå himmel. Och nu har det varit sol hela dagen! ( Hörde att det även skulle snöa idag, stämmer det? ) Skitkonstigt. Men man ska ju inte klaga så länge solen skiner, right? :)

Började med idrott idag. Åtta på morgonen, jippie! Efter det hade vi svenska och nu sist dans. Lärde ut lite av min dans till några idag. Måste verkligen komma på mer steg och göra klart dansen, måste mixa låten, beställa lite masker, titta ut kläder och skriva disposition till Mats! Hjälp ..

Jag och Paulina har bokat danssalen imorgon från 8-9. Har egentligen studietid då, men all tid går verkligen åt till vår föreställning nu. Hoppas bara vi hinner!

Kommentarer
Postat av: emma

jag vill se eran föreställning ;)

2008-03-04 @ 19:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0