trött ..

Just nu är jag sjukt trött, ska gå och lägga mig om en liten stund bara. Tänkte packa lite av grejerna till imorgon. För imorgon åker jag och systrarna med pappa & Cissi till Småland för att träffa alla som vi var med i Tyskland på det där badlandet. Vi ska spela bowling, paintball och köra gocart och annat trevligt :) Sen ska vi sova där till söndag sedan när vi kommer hem ska jag jobba klockan 3, suck ..!

You don´t care men jag måste bara säga att jag saknar Karl-Henrik sjukt sjukt sjuuukt mycket. Hinner knappt träffas längre känns det som :( Alltid något som kommer i vägen. Men vi träffas på söndag iaf, längtar sjukt mycket!

godnatt!

Kommentarer
Postat av: emma

ville bara önska dig en glad påsk

2008-03-21 @ 22:48:26
URL: http://enlitentax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0