Tisdag / onsdag ..

Var som sagt med Tess i tisdags. Lagade mat, snackade massa skit och gjorde våfflor. Skitlängesen man åt det men det var ju trots allt våffeldagen. Dock hade vi ingen sån våffelmix hemma som var glutenfri (jag är glutenintolerant)  så vi skulle blanda ihop ingredienser från ett recept vi hade hemma och innan det blev klart, ja herregud. Men våfflorna blev supergoda och frasiga. Därefter följde jag med henne hem och sov där.

Igår åkte vi in till stan, käkade med henne och Mikaela sen mötte jag upp Emma. Så gick vi på stan o så. Sen åkte vi med mamma och Mange och handlade mat på Willys och hälsade på Jonna och Johan i deras lägenhet en stund. När vi kom hem lagade vi mat, tacos, sedan åkte vi hem till Emma. Blev film, massa prat sen sov jag hos henne till idag. Ska hem om en liten stund. Får se vad jag ska göra idag på dan, har en del saker jag borde göra. Sen i eftermiddag ska jag hem till Karl-Henrik och träffa honom :)

image213
(bild på Emma från min 18-årsfest)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0