Tillbakablick!

Hej allihopa. Jag lovade ju att jag skulle berätta om melodifestivalen och ladda upp lite bilder.
Bättre sent än aldrig:

Började med att jag och Jonna körde till Karlskrona. Körde direkt till vår storebror, hans fru & barn, där de bjöd på mat :) Efter det var det dags. Stoffe körde oss till Melodifestivalen. Vi kom in, hängde av oss våra jackor och började mingla lite.. Fick en massa gratisgrejer (älska det!), vi tävlade och jag vann en schlagerskiva :p EMD var där, man fick fotograferas med de ( sedan kunde man hämta korten efter programmet då de även hade signerat de ) vilket vi givetvis gjorde. Gaaaaah :D Så hett!
image167

Magnus Carlsson var även på plats. Tog lite autografer av honom också. Måste ju ge mamma en eftersom det är hennes favvis ;)

image168

Sedan var det dags att inta våra platser. Babbsan var där och stod för underhållningen innan programmet drog igång. Kom även ett band dit och spelade en massa gamla schlagerdänger som jag och Jonna diggade till :p
Efter det börjdade programmet. Jag har en massa bilder på artisterna också, men det tar för lång tid att lägga upp allihopa. Så ni får njuta av denna underbara lilla sprattelgubbe: BJÖRN GUSTAVSSON :D 

image169

Tack för den underbara 18-årspresenten syster! Kvällen kunde inte blivit bättre. Ta mig tillbaka! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0