Riskudde,

Hej :)

Idag har jag och Paulina dansat hela dagen. Har kommit på några steg till men jag är ändå inte klar .. Lämnade även in en lista till Mats på de saker som måste beställas till min dans .. Det går framåt iaf, sakta men säkert ..

Men det tar på kroppen att dansa så mycket. Har ont lite överallt men framförallt ryggen (brukar ha ont i den annars också) därav bilden nedan. Har precis legat med en värmd riskudde på ryggen för jag har verkligen sjukligt ont! Men det är väl sånt man får ta antar jag ..

image176

Kommentarer
Postat av: BloggPilla

Men gumman, det är inte bra det här med din rygg
du måste kanske kolla upp det igen. Saknar dig jättemycket, kram mamsen

2008-03-05 @ 20:11:12
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0