Outfit

Sitter i soffan med datorn i knät. Sneglar lite på tv:n i mellanåt. Såg lite på Rent hus innan. Hur kan man leva så? Jag brukar klaga på att mitt rum är stökigt, men hallå! Det går inte ens att jämföra. 

Tog ingen outfit-bild idag. Har ju bara dansat idag så idag blev det bara slappa danskläder. Önskar mer att min outfit varit mer som någon av Olsen-systrarna:

image178
Älskar de bruna skorna (jag vill ha några liknande!). Snyggt med lack-tightsen och bandet i håret gör det där lilla extra. Modellen på skinnjackan är snygg, men tycker nog att nitarna är någon size förstora.

Nej nu ska jag kolla på Top Model, hejs! :)

Kommentarer
Postat av: emmmssii

svar på din fråga; på lördag ska jag ut med amanda, mattias och oskar :P och på dagen ska jag ju fota på innebandyn (och då ska du vara med!!!! så det blir upp i ottan) och på fredag vet jag inte ännu! vad ska du göra? :) PUSS

2008-03-05 @ 21:38:44
Postat av: Anonym

jag vet inte vart vi ska :) du måste vara med på lördag, jag vill inte göra det själv :/ SNÄLLA!

2008-03-06 @ 21:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0