Lite update ..

Lite uppdatering om vad som har hänt på sistone :

Vi hade en del PA-dagar i början på veckan som var dötrista! Så på en av rasterna gick jag och Paulina och gjorde en sån brundusch så vi skulle slippa sola så mycket till föreställningen. Kan säga att det gav oss en hel del goda skratt!



Vi hade genrep och ljussättning på Barbacka onsdag och torsdag.

image191

Sedan var det premiär på torsdagskvällen och 3 föreställningar på fredagen. Kan sammanfattas i 3 ord : BLOD, SVETT & TÅRAR! Men det har även varit galet kul :):)

image192
(I sminkrummet :p)

image193
(Inledningsdansen)

image194
(Mitt solo i Paulinas dans)

image195
(Paulina t.v , Jag t.h i min dans)


(Fick blommor efter föreställningarna av mina föräldrar)

Kommentarer
Postat av: Elin

Fan vad du har fin kropp människa, knapp avundsjuk:)

2008-03-18 @ 15:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0