Känns som söndag.

Idag blev vi bjudna på middag hemma hos Karl-Henrik så dit åkte vi i förmiddags. På eftermiddagen åkte vi hem till mig igen. Henke fick för sig att han skulle motorsåga några träd som hade ramlat i vår trädgård. Så duktig så ;) Men nu har han åkt hem :(:( Han fick åka hem lite tidigare än han skulle bara för att det är så dåligt väder! När kommer sommaren?

Jag sitter och sneglar lite på Wallander som går på 4:an nu. Har redan sett den, men ska väl titta klart på den och sedan gå och lägga mig. Är faktiskt ganska trött. Imorgon ska jag va med Therese :)

Kommentarer
Postat av: L I N N

sov så gott!=)

2008-03-24 @ 21:50:42
URL: http://landerssoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0