Helgens bravader!

Efter föreställningen i fredags åkte jag hem, duschade, bytte om och gjorde vid mig innan jag åkte vidare hem till Amanda där hon och Emma var. Sedan vandrade vi 2 kvarter bort till födelsedagsgrisen Emilia som hade förfest. Senare på kvällen åkte vi taxi vidare till stan! Tack Emilia för en sjukt rolig förfest! :) ( Har tyvärr inte fått bilderna därifrån än men de kommer så småningom upp här i bloggen!)

Lördagen sov jag ut ganska länge.. På eftermiddagen började jag klättra ur min pyjamas och göra vid mig. Cissi skjutsade mig till affären i Åhus där jag mötte mina kära clasmates Paulina, Mikaela och Therese. Vi handlade mat inför kvällen (taco-grejer) och lite annat gott. Sedan vandrade vi hem till Mikaela. Kvällen bestod av mycket skratt,  snack, promenader, melodifestival. Tack för en trevlig kväll tjejer :)

image199 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0