Heldag med Therese!

Igår blev det som sagt en heldag med Therese. Dagen började med danslektion och sedan en liten "föreställning" i aulan som faktiskt gick bättre än väntat.. Efter det gick jag, Therese, Ida och Mikaela på stan. Köpte en t-shirt. Därefter gick vi och åt i matan och sedan tog jag och Therese bussen hem till henne. Gick och gjorde iordning lokalen ( där vi skulle ha förfesten ) och bara softade. Efter det tog vi bussen in till stan igen för att se musikelevernas musikal på teatern :) Så duktiga var de! 

image207

Sedan gick vi och käkade på stan och därefter tog vi bussen hem till Therese igen. Duschade, gjorde vid oss och sen kom Mikaela och Paulina vid halv 8. Då gick vi bort till lokalen och började förfesta. Och efter många omvägar! kom sedan resten av gänget. Efter det drog vi in till stan, Class väntade. Vid halv 2 bestämde jag och Therese oss för att bege oss hemåt så vi ringde hennes pappa. Väl hemma fixade vi lite nattamat. Jag åt potatismos och Therese fiskpinnar :D haha. Rolig kväll, tack alla som var med och gjorde den så bra!

image208

 Idag vaknade jag och Therese och var sjukt trötta :p När vi hade piggnat till något sånär så gick vi bort till lokalen och började städa. ( Inga kommentarer om hur där såg ut! ). Men vi gjorde kliniskt rent där på ungefär 1 1/2 timme :) Efter det käkade vi lite, tog det allmänt lugnt och snackade massa skit. Sen kom pappa och hämtade mig. Ikväll har vi ätit påskmiddag hos mamma. Mormor & morfar, bror med familj och familjen såklart. God mat, kortspel och tävlingar har stått på menyn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0