Fest!

Sitter just nu och ska försöka bränna en skiva för första gången på min dator. Väljer än så länge bara låtar, så vi får se hur det går sen! Skivan som jag bränner är till imorgon, då det är Fest! :D Therese och jag kommer ha en heldag tillsammans ;) 

Skolan 8.10, sen ska vi visa en liten del av våran föreställning 10.30..
Efter det ska vi hem till Therese. Hon ska göra lite på sitt arbete, vi ska fixa lite i lokalen där förfesten kommer att äga rum osv. :p Sen klockan 15.00 ska vi till Teatern och kolla på musikelevernas musikal. Därefter käka, sen hem till Tess igen, duscha, göra vid oss och fixa o trixa. Det kommer bli NICE :D

Puss & Godnatt!

Kommentarer
Postat av: BloggPilla

stressa nu inte ihjäl dig haha du är som Mona Amour. Puss o ta det lugnt i kväll

2008-03-20 @ 12:51:16
URL: http://[email protected]
Postat av: Therese

jag diggade vår heldag :) vi måste ha fler såna dagar :)

2008-03-21 @ 18:58:00
URL: http://tessother.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0