Wesc

Idag har jag inte gjort så mycket, mest tagit det lugnt och umgåtts med min bror. Fotboll blev det visst också. Träffade lite trevligt folk där. Fick även höra att det har startats ett damlag i handboll igen. I Tollarp. Linda vill att jag kommer och tränar imorgon. Kan säga att jag och Amanda är sjukt sugna att börja igen, hihi. Men vi får se hur det blir, jag får helt enkelt bestämma mig imorgon.

Har inte så lång tid kvar av min ledighet. Resten av denna veckan och nästa vecka, sen börjar jag jobba. Och dagarna fram tills dess är nästan alla uppbokade. Mycket roliga saker att se fram emot nu. Fotbollskväll hos Maggan, midsommarafton, planer med pojkvännen och nästa vecka åker jag och syrran till Göteborg!! Hur kul som helst :) Ska bo hos vår bror och hans tjej.. Det kommer bli shopping och ev. Liseberg och många andra roliga saker! Åh vad jag längtar.

Imorgon ska jag in till stan med Danne. Hoppas på att hitta något att ha på mig till midsommar och så. Nog om det, nu måste jag hoppa i säng. John Blund kallar! Godnatt.

Måste bara berätta att jag beställde dessa skönheterna idag:



Godnatt igen!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Dom är sjukt snygga!

2008-06-18 @ 11:40:35
URL: http://magdalenanilsson.blogg.se/
Postat av: Fashioninlife

Snygga! Vart beställde du dom ?:)

2008-06-18 @ 20:43:22
URL: http://fashioninlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0