Fotbolls-dag!

Idag har varit en strålande dag. Otroligt varmt! Började med att jag och Karl-Henrik åkte till Degeberga för att han skulle träna fotboll. Efter det åkte vi hem till honom en runda för att sedan vidare till nästa fotboll. Denna gången var det match. Karl-Henriks lillebror spelade. 7-0 till dem för den delen. Bra där! Sedan bar det av hem till Karl-Henrik igen, vilade lite, åt grillat innan det var dags för nästa fotboll. Denna gången på tv. Första EM-matchen. Inte så spännande, men ändå. Efter det kom Nils och Victor upp i backarna, badtajm. Dock inte för mig, hade inga badkläder med mig. Men det såg ändå inte så varmt ut när pojkarna badade.

Kvällsolen var framme ..



Tror de letar efter kräftor .. ?



Plask o bad ..



Karl-Henrik lyckades fånga en lite kräfta till slut ;)


Nu är jag hemma igen, jobb i morgon. Tidigt. 7.30 - 15 .. Snark!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0