Shopping shopping shopping!

Okej hörreni, nu när jag ändå sitter här framför datorn så kan jag passa på att visa er allt jag har köpt här i Göteborg. Känner att det blir ett mega-inlägg med bilder. Fast det blev inte så mycket köpt ändå, hade kunnat handla hur mycket som helst till, men det här fick det bli :



Kavaj från H&M


Randig tröja med djup ringning både fram och bak, också från H&M


Chinos från Monki


Vita tygskor från Stadium. Och vill ni veta det sjukaste? Jag har egentligen
storlek 35-36,  och det pinsammaste är att 34:orna passade, så de fick det bli. HAHA



STOR ring från Gina Tricot


Den absolut skönaste hoddiesen i världen, finns på Monki ..
Den myser jag i nu kan jag säg!



Blommig klänning från H&M. Fast jag ska inte ljuga, denna köpte
jag i Kristianstad innan jag och syrran åkte, hihi.


Flätat skärp från Monki

 
Chockrosa short, supersköna, har på mig de nu. Snyggast på gymmet lätt! ;)

Sen har vi ju även köpt present till våran lillasyster som ju tar konfirmationen imorgon. Jag har köpt en tröja åt min pojkvän o sådär.. Klänningen med rosetten också som jag visade i torsdags.Så det blev lite i alla fall. Har även kollat på´görsnygga guldiga tapeter som det ev. blir till mitt rum. Vi får se. Men jag är nöjd!

Kommentarer
Postat av: Elin

Palla att du köper likadan klänning som mig ^o) skoja love<3

2008-06-29 @ 14:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0