The trip!

Heeeeeeeej :)

Allt bra med er? Här är det glassigt värre. Just nu sitter jag och syrran i brorsans lägenhet, han stack till jobbet för en stund sedan och Malin kommer väl snart hem från fotbollsträningen. Vi tittar just nu på lite tv och jag har precis målat syrrans naglar chockrosa! Dagen har annars bjudit på 7 timmars shopping (kan det bli bättre?), käk på Donken och massa annat. Ikväll blir det utgång. Danne har satt upp oss på VIP-listan. Grymt. Så det kommer bli kanon!

Lite bilder från resan igår:

   
Syrran körde medans jag läste nya numret av SOLO..


 
Här har vi precis kommit in i Göteborg, och självklart var jag tvungen att fota Balder..

 
Vi hamnade visst i fel fil och kom till självaste Liseberg, haha :p

Bilder från idag kommer senare! Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Mamsegull & Mange

Sköt er nu på Sticky Fingers, och ta inte tapeterna med på krogen. Njut av musiken:) Hälsa Danne & Malin



Pussar Mange & Mamma

2008-06-26 @ 20:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0