Avslutning / studenter, i bilder.

Här kommer en liten uppdatering från avslutnings- och studentdagen.

Efter vår lilla champang-frukost, åkte vi taxi in till stan med Therese pappa. Efter det var det våran avslutning som gällde. Dans, musik, roliga tal. Och ett stort plus i kanten är ju att våra avslutningar hålls på självaste Kristianstads-teatern.

    
Dans & sång för hela slanten .. Nästa bild visar alla duktiga som medverkade.                                                                                    
Efter vår avslutning och en liten tripp på stan, åkte jag vidare ut till Wendes-skolan, för att se släkt och kompisar springa ut. 

   
Min kusin Philip på första bilden och på andra bilden är det Victor :)

                
 Vi gratulerade även min nästkusin, också en Victor ;)
                              
                                                 
Efter det åkte vi hem till Tollarp för att fira min kusin. God mat, trevligt folk och en herrans massa bus!

     
Philip anlände i en snygg amerikanare. Engla (brorsdotter) och Ellen (kusin) var glada :)

     
Carl-Philip (brors-son) brydde sig inte så mycket utan tyckte mest det var roligt att leka med Marwin och hans hundleksaker. Sötaste.


Efter några timmar blev jag skjutsad till Degeberga av min syster och hennes kille. Där mötte jag upp min älskade pojkvän och lite kompisar. Sedan vandrade vi upp till Cilla och Davids studentfest. Var där en stund sedan gick vi vidare hem till Victor.

       
 Victor rökte sin cigarr som han fick av mig. Här tillsammans med hans morfar. Den blev omtyckt, men frågan är om Victor tyckte det var så gott i början? Haha.

Tack alla som gjorde denna dagen till en supertrevlig och rolig dag :D

Kommentarer
Postat av: Soffipropp

Vilka fina bilder!!!

2008-06-11 @ 10:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0