Update

På kvällen laddade vi upp för fotbolls-fest hemma hos Maggan. En trevlig sådan. Match-tröjor på, målningar, gottis och gamla minnen. Mycket skratt också för den delen!

  
Jag och mamma laddade upp med snygga hattar innan hon skjutsade mig.
Sedan blev det målning som Emma och Maggan stod för.

  
Sedan gick vi tre mot affären, mötte upp Elin på vägen och efter vi hade handlat
kom även Nathalie. En stund efter matchen fick jag skjuts av Elin hem, som även
tog körkort samma dag.


Urkul kväll. Matchen gick dessvärre sämre. Trodde inte att de skulle förlora mot Ryssland, men ifall de skulle vunnit trodde jag att de dessvärre skulle få det tufft mot Holland. Men Ryssland slog ju ut Holland också, så vi kanske inte behöver skämmas trots allt? Eller jo, för Sverige var dåliga ändå ..

Kommentarer
Postat av: Maggs

Dessa bilderna vill jag ha!!

2008-06-24 @ 22:32:52
URL: http://magdalenanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0