Torsdag.

Hej! Idag har det inte hänt så mycket, bara varit hemma och tagit det lugnt. Hämtade förresten mina nya hörlurar från Wesc på posten innan. Röda. I love them. Vädret är för tillfället fruktansvärt tråkigt. Kvavt har det varit hela dagen, men nu regnar det :( Bara det inte blir åska inatt. Jag hatar åska! Men som tur är kommer Karl-Henrik om en liten stund, så jag slipper sova ensam i alla fall.

 Imorgon vankas det midsommar. Hoppas det blir bättre väder. Men vad förväntar jag mig egentligen en midsommarafton? Jo regn. Men det kommer bli en bra midsommar med trevligt folk anyway. 


ps: NEJ JAG HAR FORTFARANDE INTE HITTAT MIN KAMERA-SLADD!!!!! :(:(:(:(

Kommentarer
Postat av: Maggs

du kan ju låna min kamerasladd ;)

2008-06-19 @ 23:57:42
URL: http://magdalenanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0