Rött ska det va!

                                   

Godmorgon, eller godmiddag kanske? Idag var jag uppe med tuppen (nästan iallafall!). Lite över åtta kommer min bror in med Carl-Philip som är på världens bus-humör. Men det gjorde inget, jag behöver komma upp lite tidigare nu, eftersom jag snart börjar jobba. Just nu håller jag på att packa lite smått. I en röd resväska. Mycket rött på sistone känner jag. Röd resväska, röda naglar, röda hörlurar. But who cares? Rött är fint! Går även och testar lite kläder, vet inte riktigt vad som får följa med, kan inte bestämma mig. Men min nya blommiga kjol är givetvis nerpackad. Den ska med! 

Men nu måste jag fortsätta packa, så det inte blir i sista minuten som vanligt. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0