"NU ÄR DET FOTBOLLSFEST!"

Om gårdagen. Åkte som sagt hem till Elin för en EM-kväll. Sverige-tröjan på. Resten av tjejerna kom. Målade oss gul & blå. Viktigt! Gick till affären och köpte en massa godsaker. Hem och laddade upp i soffan. Nästan ingen som trodde att Sverige skulle vinna. JAG TRODDE PÅ DEM! Vi kom fram till att det handlar bara om rätt inställning, haha. Och självklart, 2-0, Sverige står som vinnare! 

Jag fotar tjejerna på väg till affären, i våra grymma outfits ..

Rolig kväll tjejer, tack för det! Fler "lagfoto" på oss kommer senare när jag har fått de ;)

Kommentarer
Postat av: therese

jag trodde också på Sverige ;) och tack för gårkvällen :)

2008-06-11 @ 14:21:13
URL: http://tessother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0