Min älskade sladd!

Tjena hejsan! Idag är jag så glad! Vet ni varför? För att jag har hittat min kamera-sladd! :D Åh herregud vad jag har letat efter den. Och det var rena turen i oturen att jag hittade den. Jag lånade nämligen Magnus kamera så jag åtminstone kunde ta kort på det jag inhandlade förra veckan. Och givetvis tog batterierna på den kameran slut så jag var tvungen att hämta laddaren som låg i kamera-kartongen. Och bara för att vara på den säkra sidan så tittade jag i alla små-kartonger som var i den stora. Och givetvis låg min älskade sladd där! Magnus hade lagt i fel sladd! Jag som just hade tappat hoppet om att jaga aldrig någonsin skulle hitta den igen. Så nu, äntligen, har jag fått den tillbaka :D

Så idag kommer ni få en bilduppdatering på de senaste dagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0