Midsommarafton!

Hej och glad midsommar på er alla! Vädret då .. inte så kul just nu, det regnar och är mulet. Men det skulle vara uppehåll ikväll har jag hört. Får hoppas på det bästa. Karl-Henrik sov här inatt, efterlängtat. Så honom har jag varit med en stund idag tills han åkte hem. Har hjälpt mamma med diverse saker sedan åkte vi till kyrkogården till mormors grav. Finns inga ord för den saknad jag känner. Nu har jag precis gjort min rom-sås. Ikväll ska jag nämligen äta lax och nypotatis. Åh så gott! Nu ska jag ut och fika lite med mamma, Magnus och morfar. Ha nu en underbar kväll allihopa, som jag inte kommer träffa! Och gå inte in allt för långt i dimman ;)

Kommentarer
Postat av: Lenos

DETSAMMA BRUUUSHAN :P see u soon ?

2008-06-20 @ 15:01:16
URL: http://paulinaerikssson.blogg.se/
Postat av: Emmmaaaa

saknade diiiiig igår!! vi måste festa ihop snart, och jag undrar om du vill boka smens baglomma med mig? :):) hade du trevligt igår? PUSS <333

2008-06-21 @ 16:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0