Konfirmation!

Hallå i stugan! Igår var det som sagt hemfärd från Göteborg och konfirmation för min lillasyster. (därav inget bloggande)
Som vanligt var det drygt att sitta i kyrkan i nästan två timmar, som det tog, men med god mat och trevligt folk efter blev det bra. Fick ju även träffa min älskling, som jag inte träffat på en evighet.

Just nu sitter jag bara här framför datorn. Ska jobba vid 3-tiden. Mina sommartider börjar idag. Usch jag vill verkligen inte. Självklart är det bra med jobb och jag vill ha pengarna, men jag vill ha sommarlov också. Mitt allra sista någonsin.
Aja, det är bara att bita ihop och se glad ut. Hejsvejs!


Hela konfirmations-gänget..


Älskling leker med Carl-Philip som absolut inte ville sitta still!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0